Sunday, January 23, 2011

dari MR R> MR B > MY Y > MR Q

haaaa..jom start dengan kisah MR R dulu..Orgnye tggi dan berbadan kurus..ntah ape yg aku berkenan ak pun x taw..myb first2 pasaan tu datang kot..nak try la layan..best ker x..aduhh..jiwangnyer xtaw nak kater la MR R ni..konon kisah aku n dier mcm filem hndustan..adik bradik dier x sker aku..sbb aku cntek sgt kot..wakakak..4 bulan je bermadu asmara..tahun dpnnye berkasih dgn MR B..ni kes kutuk mgutuk,kata mengate..last2 jatuh cinter..klakar pun ader..yg best dgn dier ni..x perlu control..bahase pun "ko aku" jer..klu tgh feeling tu guna "i u" la...x sampai 3 bulan..dier kantoi curang..(dier igt ak heran ker clash dgn dier)..yg aku meluat tgk MR B ni,bajet star soccer jer! sampai la abih spm...aku jumper dgn dgn MR Y..dulu time form 3..aku da kenal da dgn dier..tp dier ader GF time 2..x la aku ngaco..tup2..time aku tggu result dier muncul balik...situlah start kisah kami..dgn MR R & MR B..aku x pnh sentuh2..tiber dgn MR Y ni..ntah setan mane ntah rasuk..aku da pndai berpegang tgn..konon dier cinter mati la..tgk2..5 bulan jer..frust x frust diwatnyer..mang anti jntan la aku!!x smpai sebulan kecewa..aku layan MS(myspace).. saje2 la..berkenalan dgn sowng mamat ni..MR Q..jarak kami jauh..kbetulan aku dpt blaja area selangor..dier ajak jmper..dier dtg tmpt stdy aku..hati pulak terpikat...tp masih lagi aku x menaruh harapan dek kerana angkara MR Y dulu.. namun,keikhlasan MR Q mencairkan aku..dgn MR Q..hampir setahun kami brcinta..namun,klu da jodoh xder..x gune berusaha..mybe sebab jarak kot..n sebab bhave..aku ni kuat marah..yg die plak kerap bg aku marah..hu...ni la kisah MR LOVE aku..da 3 tahun gak la aku single.tapi aku hepy hidup camni..ati x sakit..kpala x pening..masa x abih..duet x kuar..soal jodoh ni bkn keje kiter>>betul kater mama..

No comments: