Tuesday, January 18, 2011

JAMPI WOW!

marangkrapu kepondeng marang krapuss!!fuh3! haaa...jgn men2...jampi ni bahaya wow..eh,tapi pe kene mengena dengan awek2 asli kat atas ni?mang ader story...terkenang aku zaman di sekolah menengah dulu..masa tu aku form 3..and tahun tu la kehidupan family aku banyak berubah..dari duk taman..terus ke kampung...biler da duk kampung ni ,jadi transport susah la cket...aku pun terpakse la nek bas sekolah time balik sekolah...mang ramai la..bersumbat2 la kami ni...nak wat camner..tahan je la wokk...pe yg aku x ske nek bas sekolah ni??byk kelecehannyer..especially kene berebut ar..klu x..berdiri la komer(korang) sepanjang jalan tu....ader satu hari ni...segerombolan student tgh tunggu bas sekolah..termasuklah aku n member2 len..sampai je bas sekolah ni..semua pakat serbu..termasuklah aku...keadaan semakin x terkawal..aku tersepit di tengah2 barisan..owg blakang aku tolak dan terus menolak..aku da x tahan!sakit diwatnyer..aku pun menjerit! "WOI!!!JANGAN AR TOLAK2..MACAM SAKAI AR KOWANG NI!!!" aku maki sambil toleh kebelakang..tapi depe wat derk je pe ak cakap tu..akhirnye ak dpt gak memboloskan diri masuk dalam bas..even xdpt tempat duduk pun..tetibe aku perasan yang aku dikelilingi 3 orang gadis asli....aku ni da cuak la...hati aku bedebor2 "matila aku klu depe dengar pe ak jerit tadi..asal mulut puake sangat ni..aduhhh" bibir aku mula pucat...then bas da nak sampai rumah aku..aku pun tekan loceng..sambil tu aku melemparkan senyuman kpd minah2 asli ni....elok je aku melangkah turun dari tangger bas..sowang minah asli ni menjegilkan mater dier kat aku sambil dier jerit "JAMPI MAMPOS!!"..kaki aku terketar2..jantung aku berdebar2..adoi...matilah aku...aku takut jer dier jmpi aku betul2..esoknyer aku nek bas berebut macam hari2 biase..tapi kali ni aku tunduk jer...kah3..takut muke di cam oleh minah asli semalam!so,moral of da story,jaga mulut tu...

No comments: