Wednesday, January 19, 2011

SELIMUT OREN

ade owang tidor pakai selimut..ade owang tidor x selesa bila ader selimut...tapi aku tergolong dalam golongan yang first tu...x leh tidor xder selimut...panas ker..sejuk ker..mesti nak selimut..baru la tidor aku sempurna..salu klu nak tidor senang je tarik selimut tu...t nak lipat sket nyer sekse..huhu...biler x lipat selimut..aku terkenang dek nasib malang yang menimpa aku time sek teknik dulu..masa tu aku form 4..duk hostel..kowang paham2 je la..duk hostel ni macam duk penjare..kene disiplin kuat..kasut kene susun..katil kena kemas..dorm kena bersih..maklumlah..warden da ngalah polis trafik!nak kene control atas bawah..nak dijadikan kenangan..ade la satu pagi ni,aku bagun la macam biase nak g sekolah..mandi2 semua..then kemas katil semua..time sibuk nak kemas katil,tibe2!!perut aku wat hal...tgk jam da late nak turun ke tapak rocall(perhimpunan pagi aspuri)..ade la sisa 10 minit lagi..aku pun campak selimut aku tadi tu..b4 turun aku cakap la kat member aku yang tgah kemas katil dier gak tu..aku pesan "ayi,tlg lipat selimut aku jap ea!" dier pun angguk jer..pas aku melepaskan hajat..aku terus melangkah ke tapak rocall yang dipenuhi kira2 300 student pempuan yang muker steam sbb x cukup tidor...aku pun usha la barisan kawan2 aku tok mek port...elok jer aku duduk..kelibat polis trafik pun sampai..polis trafik??warden lah!! muke2 steam berubah menjadi kukus apabila kaki warden x menuju ke tapak rocall malah dier menuju ker blok hostel kami..."pe dier wa kat sana?" tu ayat first budak2 ni..termasuk la aku..mule2 aku heran gak..tapi lantak pi dier arrr...pe aku kesah pun..tiber2 mak esah(aku) menjadi kisah apabila terbang sehelai demi sehelai baju dari tinggkap hstel..keadaan menjadi hingau seperti langau bertemu cincau..."eh,baju kiter la weh..aku sangkut kat ujung katil aku tadi" bisik kawan sebelah aku...aku pun dengan bangge bcakap " seb bek la aku x sgkut baju kat katil" ....laman hostel x lagi indah kerana dihujani baju2,towel2,hanger2 student aspuri..keje saper ke lagi klu bukan warden..setelah dua blok didaki..dier pun trun termengah2..didakapnyer sehelai kain tebal berwarna oren..klu dakap gune tgn xper la..ni dier pancingnyer kain tu dengan sebatang kayu..ala,macam ikan diwatnyer..semua tertanye2.."selimut saper tu weh"..kawan ddidepan toleh kebelakang.."selimut ko wan!!" muke aku da berubah..sambil mulut mencarut2,mate mencari kawan bawah katil aku..haa..da jumper.."woi ayi,ko x lipat ker selimut aku tu???"...err..err..x sempat wan!..!~!@#@# ko! mati aku...sampai jer kaki warden ke tapak rocal dier terus tanyer..."khazanah saper ni??" .."bek bangun..."...aku pun dengan ayunyer bangun...per lagi..bebel la dier..kowang bayangkan...300 student aspuri dengar aku kene maki...malu x malu diwatnyer....sebulan aku kene perli dgn kawan2..tp ak x salahkan warden tu.saper suh aku x lipat kan..mang padan muker la...

No comments: